Bendrinio pobūdžio klausimai

Kur galiu kreiptis, jei kiltų neaiškumų?

Iškilus bet kokiems neaiškumams (dėl prekių, mokymų, t.t.) galite su mumis susisiekti nemokama linija +370 800 00 226 arba el. paštu info@sidabra.lt.

Ar galiu pirkti prekes be registracijos?

Taip, prekes gali pirkti ir neregistruoti vartotojai.

Kokios funkcijos yra galimos registruotiems vartotojams?

Registruoti vartotojai savo paskyroje gali matyti visą savo užsakymų istoriją, stebėti užsakymų būsenas, pakartoti buvusius užsakymus. Taip pat, savo paskyroje gali saugoti kitą naudingą informaciją, kuri palengvina apsipirkimą e. parduotuvėje.

Ar esant specialiems pasiūlymams (kai perki vieną prekę, kitą gauni dovanų), būtina įsidėti abi prekes į pirkinių krepšelį?

Ne, perkant prekes su specialiais pasiūlymais (pavyzdžiui, 1 + 1), į pirkinių krepšelį užtenka įsidėti tik vieną prekę. Dovaną pridėsime į jūsų užsakymo pakuotę.

Prekių užsakymas, pristatymas ir grąžinimas

Kaip galiu sužinoti užsakymo būseną?

Kiekvieno savo atlikto užsakymo būseną galite stebėti savo paskyros skiltyje „Užsakymų istorija ir informacija”.

Kokie yra prekių atsiėmimo būdai?

Prekes visada galite atsiimti SIDABRA centre arba pasirinkti pristatymą DPD kurjeriu. Mažesnius užsakymus taip pat yra galimybė atsiimti DPD paštomate.

Ar yra taikomas prekių pristatymo mokestis?

Taip, pristatymo mokestis yra taikomas pasirinkus pristatymą kurjeriu į namus ir pristatymą į paštomatą. Tačiau perkant prekių už 50 eurų - pristatysime jūsų prekes nemokamai. Taip pat, prekių atsiėmimas fizinėje Sidabros centro parduotuvėje yra nemokamas.

Kiek laiko trunka prekės pristatymas?

Prekių pristatymas trunka 1-3 darbo dienas.

Kokiais būdais galima atsiskaityti už prekes?

Už prekes galite atsiskaityti naudodamiesi elektronine bankininkyste, per Paysera ir Cardinity sistemas.

Ar SIDABRA centre gali prekes atsiimti kitas asmuo, nei kurio vardu darytas užsakymas?

Taip, galima. Prieš ateinant atsiimti prekių į SIDABRA centrą, prašome, mus informuoti, jog jų atsiimti ateis kitas asmuo. Prekių atsiėmimo metu tereiks pateikti užsakymo numerį.

Per kiek laiko galiu atsiimti prekes iš SIDABRA centro?

Fizinėje parduotuvėje jūsų užsakymą saugosime 5 d.d.

Ką daryti, jei pasirinkto pristatymo metu nesu namie?

Jei pasirinkus pristatymą į namus, jūsų tuo metu nebus namuose, prašome susisiekti su kurjerių tarnyba.

Ką daryti, jei gavau nekokybišką ar netinkamą prekę?

Gavus nekokybišką ar netinkamą prekę, ją galite grąžinti per 14 darbo dienų. Plačiau apie grąžinimo sąlygas rasite čia.

Kokios prekės yra negrąžinamos?

Pirkėjas neturi teisės grąžinti šių prekių:

  • parfumerijos, kosmetikos ir tualetinių preparatų;
  • kokybiškų prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą.

Prekės laikomos kokybiškomis, jei nėra pasibaigęs prekių galiojimo terminas, prekių sudėtyje nėra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, dėl netinkamo laikymo sąlygų iki prekių perdavimo Pirkėjui nėra pakitusi prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės, prekės nėra pažeistos mechaniškai, nėra pažeistos jų pakuotės ar nėra kitų prekių kokybės trūkumų.

Mokymai

Negaliu sudalyvauti mokymuose. Ką daryti?

Jeigu nebeturite galimybės sudalyvauti mokymuose, mes galime Jus perkelti į kitą, Jūsų pasirinktą seminarą. Mokymų datą ir mokymų temą galima pasikeisti po 1 kartą.

Norint tai padaryti, susisiekite su mumus nemokama linija +370 800 00 226 arba el. paštu info@sidabra.lt.

Nedalyvavau mokymuose. Ar grąžinami pinigai?

Jei seminaras įvyko, tačiau Jūs nedalyvavote, pinigai negrąžinami.

Ar išduodami kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai?

Visos, specialistams skirtos, temos yra patvirtintos SAM ir yra išduodami 4 val. pažymėjimai.

Kokiai specialistų grupei skirti mokymai?

Seminarai skirti bendrosios praktikos slaugytojams, slaugytojų padėjėjams, vaistininkams, vaistininkų padėjėjams, lankomosios priežiūros darbuotojams, socialiniams darbuotojams, socialinių darbuotojų padėjėjams.

Kokia yra pažymėjimų išdavimo tvarka, dalyvaujant nuotoliniuose seminaruose?

Elektroniniai pažymėjimai, išsiunčiami elektroniniu paštu visiems užsiregistravusiems, sumokėjusiems dalyvio mokestį, dalyvavusiems ir išlaikiusiems žinių patikrinimo testą.

Kaip vyksta nuotoliniai mokymai?

Mokymai vyksta nuotoliniu būdu per ZOOM platformą. Nuorodą prisijungimui gausite kartu su patvirtinimo laišku po sėkmingo apmokėjimo. ZOOM įdiegimo ir prisijungimo instrukcijos pateikiamos mokymų prekių kortelėje.

Nesu specialistas, ar galiu dalyvauti jiems skirtuose mokymuose?

Taip, dalyvauti mokymuose gali visi.

Product added to compare.